Hieronder kan u voor de geselecteerde datum zien welke tijdsloten nog beschikbaar zijn. U kan hier geen keuze maken. Na het invoeren van uw bestelling kan u het gewenste tijdslot selecteren (indien dit nog steeds beschikbaar is).
Matagalpa is een ambitieus en alom gewaardeerd familiebedrijf aan de voet van de Vlaamse Ardennen. In het centrum van Balegem bereidt en verkoopt warme bakker Bart dagelijks een ruim, gevarieerd en artisanaal aanbod brood en patisserie in de bakkerij. Samen met zijn zus Sofie die de winkel doet en de voorbereidingen verzorgt, runnen ze samen een bloeiende ambachtelijke bakkerij aan het rondpunt in Balegem, Oosterzele.
Blijft je graag op de hoogte van de laatste nieuwtjes en acties, volg ons dan op Facebook @BakkerijMatagalpaBalegem en Instagram @bakkerijmatagalpa.
Vraagje: Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij jullie?Antwoord: Je kan je bestelling zowel telefonisch aan ons doorgeven, ofwel plaats je je bestelling via de webshop.Vraagje: Tot wanneer kan ik bestellen voor de volgende dag?Antwoord: Bestellingen voor de volgende dag kan tot 16 uur. Uitzondering: Bestellen voor woensdag kan tot dinsdag 8 uur.
Vraagje: Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?Antwoord: Bestellingen staan klaar vanaf 7 uur 's morgens. Opgelet: Bestellingen met taarten kan je afhalen vanaf 9 uur, zodat de bakker voldoende tijd heeft om je taarten te maken.
Vraagje: Er ging iets fout bij het plaatsen van mijn bestelling. Wat nu gedaan?Antwoord: Een gebakje te weinig of teveel besteld, het kan altijd eens gebeuren. Neem gerust telefonisch contact met ons op, of stuur ons een bericht en dan passen we je bestelling voor je aan.Vraagje: Kan mijn bestelling aan huis geleverd worden?Antwoord: Je bestelling kan enkel afgehaald worden in onze winkel te Balegem. Het is niet mogelijk om aan huis te leveren.Vraagje: Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?Antwoord: Om je bestelling te annuleren neem je best even telefonisch contact met ons op.Vraagje: Wie kan mijn helpen met mijn online bestelling?Antwoord: Heb je hulp nodig bij het plaatsen van je online bestelling, geef ons dan een seintje en we helpen je graag verder.Vraagje: Welke methodes zijn er beschikbaar om mijn online bestelling te betalen?Antwoord: Betalen van je online bestelling doe je via Bancontact. Het is niet mogelijk te betalen met oa. maaltijdcheques.Vraagje: Hoe veilig is het om bij jullie online te betalen?Antwoord: We werken samen met Mollie, een betrouwbaar en gerenomeerd betaalplatform sinds 2004. Op die manier garanderen we je dat je betalingen op onze website beveiligd uitgevoerd worden.Vraagje: Kan ik een factuur krijgen voor mijn online bestelling?Antwoord: Voor bestelling waarvoor een factuur gewenst is vragen we je om deze telefonisch door te geven en niet online te bestellen.Vraagje: Waar vind ik meer informatie omtrent allergenen?Antwoord: Bij veel producten vind je allergenen info terug op de product detail pagina. Voor bijkomende vragen hier omtrent kan je ons steeds telefonisch contacteren (📞 09/279.98.31), of stuur onze een bericht via email of sociale media.